Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. "cookies"), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Plačiau

uždaryti

Pirkimo sąlygos

1. Bendrosios nuostatos

1.1 Šios Prekių pirkimo-pardavimo sąlygos (toliau – Sąlygos) reglamentuoja naudojimąsi auksosala.lt svetaine bei nustato apsipirkimo auksosala.lt tvarką. Auksosala.lt pasilieka teisę keisti šias Sąlygas savo nuožiūra bet kuriuo metu. Visi Sąlygų pakeitimai įsigalioja nuo Sąlygų pakeitimo momento. Naudodamiesi svetaine Jūs patvirtinate, kad sutinkate su Sąlygomis ir visais jų pakeitimais. Rekomenduojame peržiūrėti šias Sąlygas kiekvieną kartą naudojantis mūsų svetaine ir prieš užsakant prekes. Jei nesutinkate su Sąlygomis, turite nustoti naudotis auksosala.lt svetaine.

1.2. Šios Sąlygos, pirkėjui su jomis sutikus (t.y. susipažinus su Prekių pirkimo-pardavimo sąlygomis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Aš susipažinau ir sutinku su Prekių pirkimo-pardavimo sąlygomis“), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos pirkėjo ir pardavėjo teisės ir pareigos, prekių įsigijimo ir apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu-pardavimu auksosala.lt internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

1.3. Pirkti mūsų internetinėje parduotuvėje turi teisę:

1.3.1. juridiniai asmenys;

1.3.2. veiksnūs fiziniai asmenys, tai yra asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas įstatymų nustatyta tvarka;

1.3.3. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, bet tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;

1.3.4. visų p. 1.3.1-1.3.3. nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

1.4. Pirkėjas, sutikdamas su Sąlygomis, patvirtina, kad, remiantis Sąlygų 1.3. punktu, jis turi teisę pirkti prekes auksosala.lt internetinėje parduotuvėje.

1.5. Šios Sąlygos yra taikomos įsigyjant prekes adresu https://auksosala.lt/. Pardavėjas yra UAB "AUKSO SALA", Lietuvos bendrovė, tinkamai įregistruota ir veikianti Lietuvos Respublikoje, juridinio asmens kodas 122528122, adresas: Kareivių g. 19, LT-09133, Vilnius. Duomenys apie pardavėją kaupiami ir saugomi - Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas Valstybės įmonė Registrų centras. Pardavėjo PVM mokėtojo kodas LT225281219. Daugiau informacijos apie pardavėją pateikiame skiltyje "APIE MUS". Pardavėjo kontaktinė informacija pateikiama skiltyje "KONTAKTAI".

2. Prekybos teritorija

2.1. Internetinėje parduotuvėje auksosala.lt prekyba vykdoma Europos Sąjungos teritorijoje. Pardavėjui sutikus, prekės gali būti parduodamos pirkėjui už Europos Sąjungos teritorijos ribų. Gaminiai nebus pristatomi į sankcionuotas Rusijos ir Baltarusijos teritorijas. Pasiliekame teisę atsisakyti pristatyti prekes į laikinai okupuotas Ukrainos teritorijas (Donecką, Luganską, Krymą ir kt.), taip pat į teritorijas, kurioms taikomos tarptautinės sankcijos. Galime atsisakyti pristatyti į bet kurią šių šalių vietą, draudžiamose vietose.

3. Prekių įsigijimo tvarka ir asmens duomenų apsauga

3.1. Pirkėjas gali pirkti prekes užsiregistruodamas internetinėje parduotuvėje auksosala.lt, įvesdamas savo registracijos vardą ir slaptažodį, tačiau, registracija nėra privaloma. Pirkėjas, nurodytuose informacijos laukuose, privalo nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus duomenis.

3.2. Pirkėjas, sutikdamas su šiomis Sąlygomis, patvirtina, kad sutinka, jog jo nurodyti asmens duomenys, teisės aktų nustatyta tvarka, būtų tvarkomi prekių pardavimo internetinėje parduotuvėje auksosala.lt tikslais.

3.3. Pardavėjas neatskleidžia pirkėjo informacijos ir jos neplatina. Tačiau, pardavėjas pasilieka sau teisę teikti pirkėjui informaciją apie naujus produktus, specialius pasiūlymus, pardavėjo partnerius, informaciją apie parduodamas prekes ir paslaugas bei naudoti šią informaciją pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais (išskyrus atvejus, kai pirkėjas nurodyta tvarka praneša, kad nepageidauja, jog jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais). Pirkėjo informacija gali būti atskleista tik: 1. gavus pirkėjo sutikimą, 2. jei to reikalaujama pagal teisės aktus arba vykdant teismo sprendimą, 3. jei pirkėjas pažeidė ar nesilaikė prekių pirkimo sąlygų, 4. jei informacijos atskleidimas yra būtinas siekiant atgauti pirkėjo įsiskolinimą ar išieškoti nuostolius, 5. kitais teisės aktų numatytais atvejais. Pardavėjas pasilieka teisę atskleisti informaciją pardavėjo partneriams šiose Sąlygose ir teisės aktuose numatyta tvarka.

3.4. Pirkėjas, lankydamasis auksosala.lt svetainėje, sutinka, kad į pirkėjo kompiuterį būtų įrašyti slapukai, kurie reikalingi svetainės lankomumui fiksuoti ir rodyti pirkėjui reklamą rinkodaros tikslais. Slapukai neidentifikuoja konkretaus asmens, o tik skaičiuoja svetainės lankytojų statistiką.

3.5. Pristatant prekes, pardavėjas turi teisė pareikalauti, kad prekes pristatančiam asmeniui, kurjeriui ar pašto darbuotojui būtų pateiktas pirkėjo asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas tinkamam asmens tapatybės identifikavimui.

4. Prekių pirkimo-pardavimo sutartis

4.1. Sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai pirkėjas išsirenka perkamą prekę, įdeda ją į pirkinių krepšelį, užsiregistruoja auksosala.lt elektroninėje parduotuvėje, nurodo visus reikiamus duomenis ir atlieka apmokėjimą. Apmokėjimas yra laikomas atliktu nuo to momento, kai lėšos faktiškai įskaitomos į pardavėjo banko sąskaitą.

4.2. Pardavėjas pasilieka sau teisę laikyti pirkimo-pardavimo sutartį nesudaryta, jei pirkėjas nenurodo visų reikiamų pristatymo ar užsakomos prekės duomenų ar parametrų, atlieka nepilną ar dalinį apmokėjimą arba dėl kitų objektyvių šiose Sąlygose nurodytų priežasčių pirkimo-pardavimo sutartis negali būti sudaryta.

5. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes auksosala.lt internetinėje parduotuvėje šių Sąlygų ir kitose pardavėjo internetinės parduotuvės informacijos skyriuose nustatyta tvarka.

5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos su auksosala.lt internetine parduotuve, susisiekdamas su pardavėju ir gaudamas prekės grąžinimo kodą ir instrukciją ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos. Grąžinimo garantija nėra taikoma pagal Pirkėjo individualų užsakymą pagamintoms prekėms.

5.3. Sąlygų 5.2 punkte numatyta teise pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta, pažeista, devėta, prekė yra originalioje pakuotėje ir pirkėjas turi visus originalius dokumentus.

5.4. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Sąlygų nustatyta tvarka.

5.5. Užsiregistravęs pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsdamas informuoti apie tai pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

5.6. Jeigu pasikeičia užsiregistravusio pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

5.7. Pirkėjas, naudodamasis auksosala.lt internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Sąlygų, kitų taisyklių, nurodytų internetinėje parduotuvėje ir nepažeisti sandoriui taikomų teisės aktų.

5.8. Pirkėjas įsipareigoja atidžiai perskaityti prekės aprašymo informaciją. Pirkėjas, pirkdamas prekę, sutinka su pateikta prekės specifikacija, aprašymu ir kita prekės pirkimo informacija.

5.9. Pirkėjas supranta, kad įtvirtintų brangakmenių parametrai, nurodyti svetainėje (pvz. brilianto spalva ar švarumas) tam tikrais atvejais gali skirtis nuo Lietuvos prabavimo rūmų brangakmeniui ar gaminiui suteiktų parametrų dėl tos priežasties, kad Lietuvos prabavimo rūmai, vertindami įtvirtintus brangakmenius, suteikia savo vertinimui 20% paklaidos galimybę.

5.10. Žiedo dydis gali būti pakeistas jei žiedo dizainas tai leidžia (t.y. žiedas neturi šoninių akmenų, kt.). Apie žiedo dydžio keitimo galimybę pirkėją informuoja pardavėjas.

6. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

6.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Sąlygose ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės auksosala.lt teikiamomis paslaugomis.

6.2. Jei pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, pardavėjas turi teisę nedelsdamas ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis internetine parduotuve arba tam tikrais atvejais panaikinti pirkėjo registraciją.

6.3. Esant svarbioms priežastims, pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs pirkėjui.

6.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu pirkėjas nepateikia visų užsakymui įvykdyti reikalingų duomenų ir nėra įmanoma susisiekti su pirkėju jo nurodytu telefonu ar elektroniniu paštu, taip pat jei nėra atliktas pilnas apmokėjimas. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo visos informacijos pateikimo ir/ar apmokėjimo momento. Pardavėjas turi teisę iš anksto, nepranešęs pirkėjui, anuliuoti jo užsakymą, jei pardavėjui nepavyksta susisiekti su pirkėju per tris (3) darbo dienas.

6.5. Pardavėjas įsipareigoja gerbti pirkėjo teisę į jo duomenų saugumą ir naudoti pirkėjo duomenis tik šiose Sąlygose ir taikytinų teisės aktų nustatyta tvarka.

6.6. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti pirkėjo užsakytas prekes pirkėjo nurodytu adresu šiose Sąlygose nustatyta tvarka.

6.7. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, pardavėjas įsipareigoja grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus per septynias (7) darbo dienas, jeigu buvo atliktas apmokėjimas.

7. Prekių kaina ir apmokėjimo tvarka

7.1. Prekių kainos, nurodytos internetinės parduotuvės prekių kataloge, galioja tik perkant šias prekes internetinėje parduotuvėje www.auksosala.lt. Visos kainos auksosala.lt yra nurodytos eurais arba JAV doleriais. Į nurodytą prekės kainą yra įskaičiuotas 21% pridėtinės vertės mokestis (PVM).

7.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes užsakymo pateikimo metu per KLIX sistemą arba fizinėse UAB "AUKSO SALA" parduotuvėse bei kurjeriui ar paštomate atsiimant prekes.

7.2.1. Mūsų el. parduotuvėje galite sumokėti naujesniu ir saugesniu būdu - KLIX. Tai Citadele banko sukurtas mokėjimų būdas, kuriuo užtikrinamas Jūsų duomenų ir pinigų saugumas. KLIX siūlo galimybę mokėti kortele, tiesiogiai iš banko sąskaitos ir mokėti dalimis, gavus paskolos pasiūlymą.

KLIX Pay by card - galimybė mokėti VISA ir Mastercard kortelėmis. Pirmą kartą atlikdamas mokėjimą pirkėjas mokėjimo formoje gali sutikti, kad kortelės duomenys būtų išsaugoti KLIX programėlėje. Jei sutiksite išsaugotu savo kortelės duomenis, kitą kartą bet kurioje svetainėje su KLIX galėsite atsiskaityti greičiau, nes Jūsų kortelės duomenys jau bus automatiškai užpildyti. KLIX kortelių mokėjimo sistema atitinka pramonės duomenų saugumo standarto (PCI DSS) reikalavimus.

KLIX mokėjimai iš banko sąskaitos. Tai greitas ir saugus mokėjimo būdas, leidžiantis sumokėti už pirkinius internetu. Norėdami atlikti mokėjimą, pasirinkite savo banką, prisijunkite ir patvirtinkite mokėjimą. KLIX yra saugus banko mokėjimo iniciatorius, teikiantis paslaugą pagal Europos Sąjungos direktyvą 2007/64/EB Mokėjimo paslaugos (PSD 1).

KLIX Pay Later suteikia galimybę el. parduotuvės pirkėjams pirkti šiandien ir sumokėti už pirkinius vėliau. Finansavimo sąlygos perkant išsimokėtinai su KLIX:

1. Sutarties sudarymas užtrunka vos kelias minutes;

2. Finansuojame prekės ar prekių krepšelio kainą nuo 70 iki 7000 EUR;

3. Įsigykite prekes dabar, o užsakymo sumą išskaidykite į lygias mėnesio įmokas;

4. Atlikite pirkimą su pradiniu įnašu arba be pradinio įnašo;

5. Pirkdami prekę išsimokėtinai iš karto tapsite prekės savininku.

Pirkdami ir pasirinkdami KLIX Pay Later, el. parduotuvės lankytojai galės gauti KLIX partnerių - kreditorių - pasiūlymus, palyginti ir išsirinkti tinkamiausią pasiūlymą, bei nuotoliniu būdu pasirašyti pirkimo išsimokėtinai paskolos sutartį.

7.2.2. Atsiskaityti už prekes galite ir kitais būdais:

sumokėti grynaisiais pinigais arba kortele LP Express kurjeriui pristatant prekes į namus (COD);
sumokėti kortele LP Express arba Omniva terminaluose prieš atsiimant prekes (COD);
sumokėti grynaisiais pinigais arba kortele Aukso Sala prekybos vietose prieš atsiimant prekes.

7.3. Pardavėjas pasilieka teisę užsakymo nevykdyti, jeigu yra pateikta nepilna užsakymo arba mokėjimo informacija ar yra atliktas nepilnas apmokėjimas.

7.4. Pirkėjas, patvirtindamas Sąlygas, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai jam būtų pateikiami prekės pristatymo ar atsiėmimo metu. Pirkėjui pateikus užsakymą, jis sukurtoje asmeninėje paskyroje (jei tokią pirkėjas pasirenka susikurti) mato ir gali atsispausdinti informaciją, susijusią su išankstiniu apmokėjimu. Pirkėjo asmeninėje paskyroje nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, pristatymo ir kiti mokesčiai ir kita apskaitai būtina informacija.

7.5. Pirkėjas ir pardavėjas susitaria, kad pirkėjui pateikus prekės užsakymą ir pardavėjui jį patvirtinus, prekės kaina gali pakisti, atsižvelgiant į prekės kainai įtakos turinčius objektyvius rodiklius, tokius kaip prekės savikainos padidėjimas, informacinių sistemų techninė klaida, papildomos su prekės pardavimu pirkėjui susijusios išlaidos (LR CK 6.313 str. 7 d.). Pirkėjui tokiu atveju nesutinkant įsigyti prekę nauja kaina, bet kuri iš šalių, įspėjusi apie tai kitą šalį, turi teisę nutraukti prekės pirkimo-pardavimo sutartį. Šalys susitaria, kad nuostoliai, susiję su pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimu šiame punkte numatyta tvarka, neatlyginami.

8. Prekių pristatymas

8.1. Prekės yra pristatomos pirkėjui per kurjerį ar įgaliotą pardavėjo atstovą. Prekės yra pristatomos Europos Sąjungos teritorijoje. Pardavėjui sutikus, prekės gali būti pristatomos už Europos Sąjungos ribų. Pardavėjo numatytais atvejais prekės gali būti pristatomos nemokamai.

8.2. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

8.3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Atitinkamai, prekes pristačius pirkėjo nurodytu adresu bus laikoma, kad prekės yra tinkamai įteiktos pirkėjui.

8.4. Pardavėjas pateikia prekes pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose ir auksosala.lt nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to netaikomi tais atvejais, kai pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių. Kartu pirkėjas sutinka, kad prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

8.5. Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

8.6. Prekių pateikimo pirkėjui metu pirkėjas privalo kartu su pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę ir pasirašyti siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, ir prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo-priėmimo dokumente ir, dalyvaujant pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu ir, atitinkamai, yra laikoma, kad prekės yra pristatytos tinkamos būklės ir kokybiškos.

8.7. Pirkėjui pageidaujant, pirkėjas prekes gali atsiimti pardavėjo nurodytu adresu. Pirkėjui atsiėmus prekes pardavėjo nurodytu adresu bus laikoma, kad prekės yra tinkamai pristatytos pirkėjui ir atitinka šalių suderintus reikalavimus. Tokiam prekių atsiėmimui iš pardavėjo yra taikomos Sąlygų 8 punkte numatytos sąlygos susijusios su prekiu pristatymu, patikrinimu, atsiėmimu.

8.8. Prekių pristatymas Lietuvoje:

Auksosala.lt užsakytos prekės pristatomos dviem būdais per LP Express ir Omniva sistemas. Užsakytas prekes galite atsiimti visuose LP Express bei Omniva terminaluose visoje Lietuvoje. Apmokėjimo metu pasirinkite LP Express arba Omniva kaip kurjerį, pasirinkite artimiausią savitarnos terminalą ir poros dienų bėgyje gausite SMS su PIN kodais prekės atsiėmimui.

Taip pat, galite pasirinkti pristatymą į namus. Tokiu atveju, pristatymo dieną su Jumis susisieks kurjeris 15-30 min prieš pristatymą ir suderins pristatymo laiką su Jumis.

Jeigu turite specialių su pristatymu susijusių pageidavimų ar klausimų, prašome susisiekti su mumis telefonu +370 (609) 722 36 arba el. paštu info@auksosala.lt

Prekių atsiėmimas Aukso Sala salonuose

Prekes taip pat galite atsiimti patys Aukso Sala salonuose:

Ozo g. 25, LT-07150 Vilnius, PC Akropolis

Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius, PC Ozas

Karaliaus Mindaugo pr. 49, LT-44333 Kaunas, PC Akropolis

Taikos pr. 61, LT-91182 Klaipėda, PC Akropolis

Prašome sulaukti el. laiško apie užsakymo paruošimą ir tik tada atvykti jo atsiimti.

8.9. Prekių pristatymas už Lietuvos ribų

Auksosala.lt užsakytos prekės yra pristatomos nuo durų iki durų visame pasaulyje naudojantis DHL OnDemand vežėjo paslaugomis bei DPD Economy kurjeriais.

Prekės pristatomos per 4-7 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo ir užsakymo paruošimo dienos pasirinkus Economy siuntimą. Pasirinkus Express siuntimo būdą prekės bus pristatytos per 1-3 darbo dienas. Prekės paruošimas dažniausiai trunka 1-3 darbo dienas, jeigu užsakytą prekę reikia gaminti, paruošimo laikas gali užtrukti iki 5-ių dienų. Atskirais atvejais prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau.

Prieš pristatant prekes su Jumis susisieks DHL ar DPD kurjeris dėl pristatymo laiko ir datos. Prekės bus pristatytos Jūsų užsakyme nurodytu adresu. Jeigu pageidaujate, kad prekės būtų įteiktos konkrečiam asmeniui ar norėsite pakeisti pristatymo laiką ir datą, viską galėsite kontroliuoti DHL OnDemand ar DPD administravimo sistemoje. Elektroniniu paštu ar žinute gausite pranešimą su aktyvia nuoroda į siuntų administravimo sistemą. Patogi sistema ne tik leidžia pamatyti numatomą pristatymo laiką ir adresą, bet ir koreguoti informaciją. Taip pat galėsite pasirinkti siuntos pristatymą pas kaimynus ar į artimiausią siuntų atsiėmimo tašką, o keliaujantiems patogu įsijungti “atostogų režimą”, t.y. nukreipti kurjerį į artimiausią saugojimo skyrių, kur atsiųsta prekė gali pragulėti iki dviejų savaičių.

9. Prekių kokybės garantija

9.1. Kiekvienos auksosala.lt parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Faktinės pagamintos ir parduodamos prekės savybės gali nežymiai skirtis nuo svetainėje auksosala.lt nurodytų prekės savybių.

9.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

9.3. Įtvirtintų brangakmenių parametrai, nurodyti svetainėje (pvz. brilianto spalva, svoris ar švarumas) tam tikrais atvejais gali skirtis nuo Lietuvos prabavimo rūmų brangakmeniui ar gaminiui suteiktų parametrų nes Lietuvos prabavimo rūmai, vertindami įtvirtintus gaminius, suteikia savo vertinimui 20% paklaidos tikimybę.

9.4. Tuo atveju, kai pardavėjas prekės kokybės garantijos termino nesuteikia ar nenurodo, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.

9.5. Jeigu Pirkėjo netenkina prekės kokybė, Pirkėjas turi teisę pateikti skundą el. paštu info@auksosala.lt. Pardavėjas išnagrinėja pretenziją ir pateikia atsakymą per 15 kalendorinių dienų. Jeigu ginčas neišsprendžiamas derybų būdu, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

9.6. Tauriųjų metalų ir brangakmenių, įskaitant gintarą, prabavimo metu verybėse atsiradusios prabavimo žymės (įbrėžimai, deformacijos) nėra ir negali būti laikomi vertybių prekinės išvaizdos ir kokybės trūkumais.

10. Prekių grąžinimas

10.1. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos grąžinti prekes pardavėjui, jeigu prekė buvo įsigyta internetu. Grąžinimo garantija nėra taikoma pagal Pirkėjo individualų užsakymą pagamintoms prekėms ir prekėms už kurias mokėta buvo fizinėje prekybos vietoje. 

10.2. Pirkėjui grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

10.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

10.2.2. prekė turi būti nesugadinta;

10.2.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos ir nenuplėštos etiketės, nenuplėšta Lietuvos prabavimo rūmų įtvirtinta gaminio etiketė ir sertifikatas, pateikti tarptautiniai sertifikatai, jei tokie buvo, ir kt.);

10.2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo pirkėjas;

10.2.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, visus sertifikatus, kurie buvo pateikti su preke;

10.3. Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos arba jeigu grąžinama prekė neatitinka nustatytų grąžinimo reikalavimų. Dėvėtos, modifikuotos, pakeistos ar pažeistos prekės grąžinimui nepriimamos. Prekės taip pat nebus priimtos grąžinimui jeigu pakuotė apgadinta, trūksta pakuotės dalių ar su preke perduotų priedų. Tuo atveju, jeigu trūksta originalaus kokybės sertifikato, yra pažeista ar nuplėšta prekių etiketė, pardavėjas pasilieka sau teisę pareikalauti sumokėti prekės pakartotiniam sertifikavimui reikalingą mokestį arba nepriimti tokios prekės grąžinimui.

10.4. Grąžinant tinkamos kokybės prekes pirkėjas apmoka prekių grąžinimo išlaidas. Grąžinamos prekės turi būti siunčiamos naudojantis Omniva arba LP Express terminalais į Vilniaus Ozo g. 25 Akropolis terminalą ir transportavimo metu pilnai apdraustos suma, ne mažesne nei prekės įsigijimo vertė arba pristatytos į Aukso Salos prekybos vietas Vilniuje, Kaune ar Klaipėdoje. COD administravimo bei aptarnavimo mokesčiai yra negrąžinami.

10.5. Pinigai grąžinami per 3 darbo dienas, kai pardavėjas apžiūri grąžintą prekę ir įsitikina, kad prekė nepažeista bei atitinka grąžinimo sąlygas. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais grąžinami tik mokėtojui, tuo pačiu būdu kaip ir buvo sumokėta už prekes.

10.6. Prekės pirktos fizinėse Aukso Sala parduotuvėse yra negrąžinamos. Prekės pagamintos pagal individualų užsakymą yra negrąžinamos. Dovanų kuponai yra negrąžinami ir į pinigus nekeičiami bei nepratęsiami. Grąžinant prekes įsigytas su dovanų kuponu, bus grąžinamas dovanų kuponas ir priemoka, jeigu tokia buvo.

10.7. Grąžinimas vykdomas remiantis LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų «Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių» nustatyta tvarka ir 2013 m. gruodžio 19 d. civilinio kodekso pakeitimo ir papildymo istatymu nr. XII-700. Prekės gali būti grąžintos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos, tik originalioje pakuotėje ir su prisegtu-nepažeistu Lietuvos Prabavimo Rūmų sertifikatu.

11. Atsakomybė

11.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų, pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusias pasekmes ir įgyja teisę reikalauti iš pirkėjo patirtų nuostolių atlyginimo.

11.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.

11.3. Užsiregistravęs pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei auksosala.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis pirkėjo prisijungimo duomenimis, pardavėjas šį asmenį laiko pirkėju.

11.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tuo atveju, kai nuostoliai kyla dėl to, jog pirkėjas, neatsižvelgdamas į pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Sąlygomis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

11.5. Jei pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklalapius, pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją, tų tinklalapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms ir/ar asmenims neatstovauja.

11.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

11.7. Šalys aiškiai susitaria, kad pardavėjas nėra atsakingas už nuostolius ar turtinę ir neturtinę žalą atsiradusią dėl prekių pavėluoto pristatymo, prekių nepristatymo, užsakymo atšaukimo ar prekių neatitikimo. Prekių nepristatymo ar pirkėjo užsakymo atšaukimo atveju vienintelė pardavėjo pareiga yra grąžinti pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.

12. Pardavėjo teisė keisti kainą

12.1. Pardavėjas turi teisę keisti parduodamų prekių kainą ir parametrus. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti įvairias akcijas internetinėje parduotuvėje auksosala.lt.

12.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti.

13. Neatitikimai ir sistemos klaidos

13.1. Atskirais atvejais dėl sistemos ar spausdinimo klaidų kainos ar kita informacija auksosala.lt svetainėje gali būti neteisingai nurodytos. Pardavėjas deda visas pastangas siekdamas išvengti tokių klaidų. Jei nurodyta produkto kaina yra mažesnė nei faktinė kaina, ar užsakyto produkto internetinėje parduotuvėje nėra, pardavėjas pasilieka teisę atšaukti užsakymą nedelsiant informuodamas apie tai pirkėją ir grąžindamas sumokėtus pinigus. Pardavėjas nebus atsakingas už pirkėjo patirtą žalą ir nuostolius dėl tokio užsakymo atšaukimo.

13.2. Pardavėjas deda visas pastangas siekdamas užtikrinti, kad interneto svetainėje auksosala.lt esanti informacija būtų tiksli ir išsami. Siekiant suteikti pirkėjui galimybę peržiūrėti produktus kuo išsamiau yra dedamos skirtingos nuotraukos. Kai kurie produktai nuotraukose gali atrodyti didesni arba mažesni nei faktinis dydis, gali skirtis spalva, forma ar atspalvis, ir, atitinkamai, pristatytas gaminys gali turėti tam tikrų neatitikimų lyginant su nuotrauka.

14. Briliantų kokybės politika

14.1. Auksosala.lt tiekia deimantus ir gaminius su deimantais tik iš patikimų ir labiausiai gerbiamų tiekėjų. Lietuvos rinkoje parduodami gaminiai su deimantais turi deimantų kokybės sertifikatus, kuriuos išduoda Lietuvos arba Latvijos prabavimo rūmai. Lietuvos prabavimo rūmų aukso gaminiui išduotame sertifikate taip pat yra pažymima aukso praba.

15. Dovanų kuponai

15.1. Internetinėje parduotuvėje www.auksosala.lt įsigytas dovanų kuponas galioja metus nuo jo pirkimo datos.

15.2. Internetinėje parduotuvėje www.auksosala.lt įsigytu kuponu galima atsiskaityti visose Aukso Sala fizinėse prekybos vietose bei perkant internetu.

15.3. Atsiskaitant dovanų kuponu pirkinių krepšelio suma turi būti ne mažesnė nei kupono suma, kitu atveju skirtumas nėra grąžinamas.

15.4. Fizinėje parduotuvėje įsigytais dovanų kuponais e-parduotuvėje www.auksosala.lt atsiskaityti negalima.

15.5. Dovanų kuponai yra nekeičiami į pinigus, jų negalima grąžinti. Grąžinant įsigytas prekes už dovanų kuponą, grąžinama priemoka, jeigu tokia buvo, ir dovanų kuponas.

15.6. Perkant dovanų kuponus PVM sąskaita faktūra neišrašoma. Pirkėjui pageidaujant gali būti išrašomas dovanų kupono priėmimo-perdavimo aktas. PVM sąskaita faktūra išrašoma tik įsigijus prekę.

15.7. Jeigu dovanų kuponas nebuvo panaudotas jo galiojimo laikotarpiu, tuomet pinigai yra negrąžinami ir laikoma, jog prekė yra įsigyta.

15.8. Pratęsti dovanų kupono galiojimą galimybės nėra.

16. Kitos nuostatos

16.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu. Pirkėjas visus pranešimus ir užklausimus siunčia pardavėjo internetinės svetainės skyriuje „Kontaktai“ nurodytu el. pašto adresu info@auksosala.lt

16.2. Šios Salygos sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Sąlygų pagrindu kylančius santykius reglamentuoja Lietuvos Respublikos teisė. Visi ginčai, kilę dėl šių Sąlygų pažeidimo, sprendžiami derybų būdu. Šalims nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Pirkėjas turi teisę ginčą spręsti ir pretenzijas adresuoti pardavėjui el. paštu info@auksosala.lt. Pirkėjai prašymą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai interneto svetainėje http://www.vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431 bei jos teritoriniams padaliniams apskrityse http://www.vvtat.lt/vartotojams/aptarnavimas/432. Ginčus spręsti galima ir elektroniniu būdu per EGS platformą https://ec.europa.eu/ .

16.3. Šios Sąlygos yra pardavėjo intelektinė nuosavybė. Be pardavėjo raštiško sutikimo yra draudžiama kopijuoti, platinti ar naudoti Sąlygas ar jų dalį.

Sąlygos atnaujintos 2024 m. lapkričio 25 d.